وایکینگ ها به ایران رسیدند

اسباب بازی های پلاستیکی وایکینگ به گونه ای طراحی شده، که برای کودکان سرگرم کننده و ایمن باشد تا کودکان با تمام حواس خود به کاوش در جهان بپردازند. این محصولات بادوام، کیفیت بالا، فاقد مواد شیمیایی مضر و کاملا غیر سمی هستند. اسباب بازی های وایکینگ ها با طراحی گوشه های گرد، لاستیک های بیصدا و محور های فلزی ضد زنگ کاملا بی خطر و بادوام برای کودکان ساخته شده اند. این اسباب بازی های سوئدی با رنگ های روشن تخیل کودکان را بر انگیخته می کند و برای پیشرفت در مهارت های حرکتی کودکان عالی است. مجموعه اسباب بازی های وایکینگ شامل اتومبیل ها و وسایل نقلیه در ابعاد و اندازه های مختلف برای کودکان 1-5 سال طراحی شده است.

 

وایکینگ قابل بازیافت و غیر سمی

از آنجا که این محصولات برای کودکان 1-5 سال ساخته شده، تمامی مواد پلاستیکی که در طراحی و ساخت این اسباب بازی ها به کار رفته، عاری از هرگونه مواد سمی هستند که به انسان و محیط زیست آسیب میرسانند. به این دلیل برای ساخت این محصولات از مواد اولیه جدید استفاده می شود که بتوان بالاترین کیفیت را تضمین کرد. و البته این مواد قابل بازیافت هم هستند.

 

اسباب بازی های باکیفیت و بادوام

اسباب بازی های وایکینگ به گونه ای ساخته شده که در ماسه، چمن و اتاق نشینمن و هر سطحی قابل استفاده هستند و می توان با آنها بازی کرد. کودکان ساعت ها از اسباب بازی ها استفاده میکنند برای همین انتخاب مواد اولیه سازنده بسیار مهم است. همچنین باید به گونه ای طراحی و ساخته شوند که بتوانند سالها بازی های خشن در هر شرایطی را تحمل کنند. مواد به کار رفته در ساخت این اسباب بازی ها به گونه ای انتخاب شده، که در برابر آفتاب هوای سرد یا بارانی رنگ خود را از دست ندهند و همچنین محور های استفاده شده از فولاد زد زنگ تولید شده تا بتوانند در رطوبت و هر شرایط آب و هوایی دوام بالایی داشته باشند. چرخ های پلاستیکی نرم این امکان را دارند که در سکوت به چرخش خود ادامه دهند و کودکان را سرگرم کنند.

 

یکی از ارزش های وایکینگ تویز، طراحی و کیفیت بی انتهای آن است که به اسباب بازی ها اجازه می دهد سال ها در کنار کودکان دوام بیاورند.

VikingToys-006-1
Girl-mum-and-Mini-Chubbie-1
Sandhjulet_pojke.jpg_px2500-1

فلسفه وایکینگ ها

از زمان تولد اولین اسباب بازی وایکینگ تا به امروز پیش از 40 سال میگذرد. در این سال ها ایمنی و کیفیت از عناصر ذاتی این محصولات بوده است.

در این 40 سال که فلسفه ی برند وایکینگ تولید اسباب بازی های ایمن و با کیفیت بوده است، اطلاعات خوبی را به دست آورنده اند که این اطلاعات را پنج اصل وایکینگ می نامند.

بی خطر، نرم، ساده، بیصدا و قوی و البته قابل شست و شو!

 

در طول این سالها در سراسر جهان، اسباب بازی های وایکینگ چندین جایزه برای طراحی و عملکرد عالی دریافت کرده.