کوچولو های بامزه و پرطرفدار

می توان گفت بازی با بلوک های ساختنی یکی از هیجان انگیزترین و در عین حال خاطره انگیز ترین بازی هایی است که می توان نام برد. یکی از شرکت هایی که در سال های اخیر در این زمینه سر و صدای بسیاری کرد شرکت آلمانی LOZ بود که احتمالا اسم آن را بارها شنیده اید. این شرکت تولید اسباب بازی اروپایی، تشکیل شده از متخصصان با تجربه و برجسته ای در ساخت اسباب بازی های هوشمندانه است. هدف LOZ بالا بردن سطح هوش  کودکان با ساخت اسباب بازی هایی است که از آنها به صورت روزمره استفاده میکنند.

 

بلوک های LOZ به عنوان کوچک ترین بلوک های ساختنی جهان نامیده شده اند. طراحی این محصول به گونه ای است تا با ساخت آن کودکان را به چالش بکشد و آنها را خلاق تر و باهوش تر کند. LOZ  دارای طرح ها و مدل های گوناگونی مثل ماشین، روبات ها، ساختمان ها، حیوانات خانگی و یا شخصیت های کارتونی هستند. پازل های LOZ به قدری جذاب هستند که کودکان به همراه بزرگسالان می توانند در کنار هم از ساختن آنها لذت ببرند و لحظات به یاد ماندنی در کنار هم داشته باشند. شما می توانید محبوب ترین محصولات LOZ را از طریق شرکت نانوکالا که اولین وارد کننده محصولات این شرکت به ایران است و یا از فروشگاه های معتبر سطح شهر در سراسر ایران به راحتی تهیه کنید.

در این میان می توان از مینی بلوک های LOZ هم نام برد که چشمگیرترین محصولات مینیاتوری در جهان هستند. شرکت LOZ با شعار “هرروز در حال مبارزه ” از هر فرد حمایت می کند تا با ساخت این محصولات، که نوعی هنر است و به کمک انگشتان خود آن را خلق کنند.

کوچک ترین اندازه مینی بلوک های LOZ  4mmX4mmX5mm است. چالش برانگیزترین نکته در مورد محصولات LOZ ابعاد کوچک آنها است که به گفته ی خود LOZ، اندازه کوچک به معنای خلاقیت بیشتر است. محصولاتLOZ  در واقع جزو اسباب بازی های DIY (Do it yourself) است که می توان آن را ” خودت انجامش بده”  معنی کرد.

یکی دیگر از نکاتی که محصولات LOZ را به سطح بازار جهانی رساند زیبا بودن، سازگار با محیط زیست و غیر سمی بودن، طرز کار عالی، اشکال و رنگ های مختلف است که می تواند تفکر منطقی و تخیل فضایی را همزمان تحریک کند.

LOZ یک نام تجاری از بلوک های نانو است که در سال 1995 تاسیس گردید و اولین مارکت تجاری بلوک های ساختنی ریز در جهان را به خود اختصاص داد. محصولات این شرکت به اروپا، آمریکا، ژاپن، سنگاپور، تایلند، تایوان و دیگر نقاط جهان صادر می شود که برای اولین بار توسط نانوکالا وارد ایران شد. استقبال خوب افراد مختلف در هر سن و در هر قشری باعث شد این برند به بازار جهانی راه پیدا کند.